honey let me upgrade ya

man blir som totalt isolerad utan dator och internet.. eller inte, det har varit skönt faktiskt
and i've been busy
19 months...<3
Jul på Liseberg, babe och jag maxa myset men det var dödskallt och mina tår blev faktiskt lite is jag skojar inte.. det va hemskt men efter ett tag vande man sig hehee
första gången jag åkte skridskor HAY NAKU vad svårt!
annars var det smakprov, souvas, B&J, glögg... jag vann första gången också, CHOCOLATE hihi ^^
sen har dagarna gått snabbt ändå
i torsdags åkte jag med my man på tåget när han skulle slita som dishwasher men åkte vidare till GBG för att leta present till min tjejkompis.. fast sluta ju med att jag kolla saker till mig sj och gav upp, fick Jaybe Bruno Mars att komma in till stan och vi åkte hem till han, han var betjänt HAHAHA treated me like a queen, fick ice tea och mat (micrad pizza men men..hehee), kolla på julfilm, missa bussen, ville inte åka hem för det va KALLT, satt och vänta tillsammans med JC som dök upp från ingenstans och sen hem igen
dagen efter missa jag skolan ofc.. inte bra.. får äta balot.. eller inte!
sen var det julshopping med Vix! Det va så mysigt och fick en del bra köpt men HAR MASSA MER!
fick faktiskt en present jag skulle köpa för att jag var ärligt mot en tant som stod framför mig, tappa 300 eller något så jag bara sa till henne att hon tappat sina pengar. Han i kassan tyckte det var ovanligt att man kan vara så ärlig
mhm haha bra uppfostran =D
igår på lördagen missa jag en filippinfest..huhu men va ska man göra, ville inte vara en pain för Jaybe  så han måste babysitta mig HAHA
istället gjorde jag det mysigt för mig och babe, köpte favoritriset, tände massa ljus, baka lite gott och romantisk musik, sen var jag lite ego HAHAHA och vänta vänta vänta vänta tills jag somna..
men tror han blev glad..<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0