tusen och en...alternativ

Jag och Micke P på förra nyår
nyår brukar alltid vara så här.. först vet jag inte alls vad jag kan göra
men nu ploppa allt upp HERREGUD om man kunde dela sig i flera stycken!
golddiger is what i've become
okay ingen golddigger
men moneywaster! fast jag är nöjd så moneyspender låter bäst..
Jun Ji Hyun
åkte till GBG idag för att bara köpa one shoulder beyoncé klänningen jag hade hittat på Bling
(men den va ju inte kvar!)
så det blev en annan istället
plus smycken, skor, håraccesoar, värmeskydd för håret, Solo-tidning och tuggummi
men "orkade" inte slösa pengar på mat
HAY NAKU!
ska ta lite kort och ladda upp på allt.. nån dag
imorgon hoppas jag på Karisma med en frisk mahal
men NYÅRSAFTON blir svår..
SHOPPING MAKES ME HAPPY
(need a job though, maybe SUSHI BAR, maybe Jaybe? hahaha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0