bohemic summer, yes

kladdkaka och film blir det ikväll. Älskling är och roar sig i skogen med alla sina vänner, dricker öl och drar skämt.
Jag sover ensam inatt men det kan bli skönt. Funderar på att gå och köpa glass sen men får se.
Fint väder har det varit idag och innan älskling drog hann vi ha en liten mysig picknick i Uddevalla. Hitta ett ställe där det inte blåste så farligt och bara njöt i stora mängder. Vi längtade lite till Skeppsviken, jag har inte vågat mig dit sen de 2-3 gångerna jag har varit där och det bara blivit katastrof. Fast det brukar alltid bli senare på kvällen. Under dagen är det ju trots allt riktigt mysigt. Och att ta en cykeltur ner dig mitt i natten när månen lyser är nog ett av det mest romantiska jag och baby gjorde förra sommaren :)
Det kliar ganska ordentligt efter att klicka hem lite somrigt på nätet men NEJ jag måste hålla mig. Dessutom får jag spara till Filippinerna nästa år som känns som ett ganska troligt mål nästa sommar, we'll see


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0