bombones de chocolate

sitter och äter på spansk choklad. Känns som att den aldrig tar slut.
Idag fick jag ett till paket från nelly.com och JAG VET jag måste verkligen sluta beställa för annars kommer jag ha en fet räkning efter midsommar och det vill man ju inte ha?
Jag sitter faktiskt hemma hos mamma och pappa, hur längesen var det inte? Känns som att det gått mer än en månad iallfall.. Det är faktiskt mysigt att komma hem så här och imorgon övertala jag mamma att vi ska sätta oss och grilla :)
Har varit på ett litet introduceringsmöte (kan man kalla det så?). Så nu har jag lite mer koll på hur mitt sommarjobb kommer att vara, verkar så himla soft!
Det är så roligt att komma hem till mamma, hon börja med att säga att jag har fått så långt hår och att det passade mig, sedan fortsatte det med att jag hade en fin blommig tubtopp och så sluta hon med att mina angelwing-örhängen var jättefina! Awww så söt min mamma är! Jag hoppas allt löser sig här hemma så hon kan slappna av lite!
En annan sak som är roligt med att komma hem är att kolla på alla bilder från förr som jag har på denna dator.
en helt vanlig dag i matsalen, haha

lite fest med ex-spintare, how I miss it!

på väg till Jenny

saknar min sötaste misse, RIP <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0