gloomy, but what do you know about it?

nu vill jag lägga mig ner och dö. det kändes inte alls bra att komma tillbaks till lghten, trodde jag skulle vara så glad att komma tillbaks. men jag blev besviken.
bra att jag har lilla Jenny som låg i min säng nyss och vi skratta ihjäl oss. men nu är det tomt igen. tröståt lite pizza. jag skyller det på dig. Tack vare dig fick jag damp på ett gäng på stan, kaxa mig mot dem. Onödigt
imorgon vill jag åka hem till mamma och pappa igen. de blir så glada när jag kommer hem. mådde så bra hemma, första grillning och allt!
men imorgonkväll ska jag och Vix ut på Höga C och mysa. Jag ska kanske dricka bort mina tankar? Ja, imorgon ska jag ta hjälp av glasen.
Musiken får bli mitt plåster ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0