i got a lotta automatic booty applications

skevt öga
fixat ett evenemang, kände mig duktig :) men så fanns det redan ett för Freakshow! Men anyway, kom till Östrabo Aula torsdag kl.12:00 för att kolla på en grym dansföreställning!!
jag har inte riktigt något att skriva.. pratade med miss Jolie som säger att mina klänningar ska komma nästa vecka, ÄNTLIGEN! vill se hur min balklänning sitter nu.. och de andra klänningarna jag beställt också.. så hoppas jag på att mina angel wings-örhängen kommer nästa vecka också, då blir det happy Steph!
Nästa vecka verkar bli en stor vecka, har ju dansföreställningen på torsdag att köra igenom, hoppas det sitter nu!
sen kommer snart dansföreställning med Kulturskolan, jag är med Raggan :) vissa ska köra med magtröja, jag säger whattaf??? inte jag iaf haha ofta
sen ska vi ha kängor och bandana.. hur coolt är det inte? ;)
börjar bli lite lättare för mig nu, fick fixat upp det där med lägenheten nu men jag har fortfarande damp över en person och det kommer nog aldrig bli lättare men  jag kommer nog lära mig att hantera det bara.. jag har ju inget val direkt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0