i väntan på vadå

kommer snart få träningsvärk i höger hand.. vispa grädde till älsklings efterrätt med bara en gaffel, OMG.
Senare idag ska jag dra mig till Gbg, vilken tid vet jag inte men jag ska hinna köpa en primer och kolla lite på priser på den viktigaste delen för 2-årsdagen med babe :)
Måste bara säga att det finns så dryg personal på Kicks här i Uddevalla.. Jag fråga om de hade den primern jag leta efter, en primer som man kan använda om man vill utan foundation som är det jag vill.
Personal: Lång paus. "... ehhh... nej vi har inte den."
Jag: "Men har ni någon annan primer här som kan användas utan foundation om man vill?"
P: "Ehehehehe.. Alltså man använder primer för att lägga en bas under sin foundation och annan sminkning. Så att det ska hålla lite längre och bli ett snyggare resultat. Man använder inte bara primer."
J: "Kolla här jag vet det men denna primer kan man använda utan foundation och det är precis en sån jag letar efter. Tack men jag åker till Göteborg istället."
Ville seröst bara be henne att ta sin stora rumpa bort från mig, men så elak är jag inte..
Selena Gomez, söt som få
Ikväll blir det asian party, man har ju sina förväntningar!
Har iallafall bestämt mig vad jag ska ha på mig osv. Lite svårt det där med skor bara men det får lösa sig.

Kommentarer
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

Glad påsk era fjädrade tuppar! :D

2011-04-24 @ 00:54:58
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0