o'boy

håller på att dö av hunger nu.. älskling står och kämpar med maten i köket igen, duktig!
jag kommer sakna den veckan som har varit faktiskt, varje dag har det varit lite dans och jag har haft så kul.. Freakshow var ju helt klart bäst :)
idag kollade vi på lite dans i Regionteatern här i Uddevalla, det var en cool fransman/arab som berättade om sitt liv. Hela grejen var grym men jag tyckte bäst om alla waves han gjorde och när han släckte och tände en liten lampa så det blev som hack när han dansa. Skitcool grabb!
Innan fransmannen hann jag och älskling med att softa i Slottskogen med picknick-pannkakor, kolla på säl och pingvin och äta Päron-Daim glass. Mycket mysigt må jag säga.
Igår unnade vi oss lite thaimat som jag har tappat smaken totalt för nu tack vare thairestaurangen bredvid Cactuz.. Bet på nåt hårt som visade sig vara en liten plastbit. Sen köpte vi glass och älskling fick måsbajs på sig! Haha jag hade velat skratta så mycket men det är synd om honom, det är alltid han som får det på sig..
Fick damp igår också och köpte lite grann på nelly.com, längtar tills mitt paket kommer!
Och vad har hänt med mina och Bennys klänningar? De skulle komma den här veckan, besviken på att det har tagit sådan tid! Jolie Shop, illa illa..
FREAKSHOW
2011-04-07



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0