pass out

nu sitter jag här och kollar på bloggar, konstaterar att Concious Collection gick slut i typ ALLA storlekar på bara några minuter. Tänker på att jag missar mitt viktiga engelska-prov idag. DET hatar jag..
Igår fick jag två paket, ett med mina angel wing earrings (trodde dem skulle vara större men snygga är dem fortfarande!) och sedan min bikini och haremsbyxor från nelly. Blev så glad! Allt passade och haremsbyxorna var det skönaste jag haft på mig någonsin, kul att man kan ha dem ute bland folk också HAHAHA
senare på kvällen åkte jag till sportlife och ett nytt body jam-pass där som var så kul och så svettigt.
Efter det fick jag skynda mig till Karin som skulle ha lite chill-fest hemma hos sig. Och jag åt typ ingenting efter träningen men smaka på lite sourz och rosévin, så dumt för det gick upp i huvudet direkt.
PANNKAKOR nu, ska väcka älskling med en god frukost :) skolan får vi se hur det blir med, rädd för att komma på nästa lektion för att jag missade provet, jag klarar inte riktigt att ta det idag från läraren. Kommer hata henne.. Så vi får se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0