put this to an end...?

Måste bara skriva detta till min bästaste barndomsvän som kommentera inlägget innan..
jag vet inte vad det är för fel på mig!
Jag måste verkligen spara pengar nu när jag och Von har lägenhet tillsammans men ändå går jag och gör små beställningar lite här och där och jag handlar verkligen varje dag nere på Willys. Jag tror jag snart kan säga att jag har ett missbruk -__________-
Anyway jag och Mahal Ko sticker ut nu och äter glass för det är verkligen lika underbart varmt som det har varit varje dag nu under veckan :) ska klippa sönder min short lite till och sen är jag klar!

Kommentarer
Postat av: kimberly

SV: de är det jag inte vet :( försökte ta reda på det men hittade denna tjej på lookbook och hon bor i sydafrika så de kan bli svårt. kram

2011-04-22 @ 22:30:18
URL: http://kimberlyblevins.blogg.se/
Postat av: Jensen

HAHA!! aww, sötis. Du får hitta på något annat som inte kostar massa pengar :]

2011-04-23 @ 20:41:07
Postat av: K J L !

Vi har en utlottning där man kan vinna ett schampoo & Balsam kit från MATRIX BIOLAGE helt gratis! Vill du vara med? Checka bloggen för mer info! :D

2011-04-23 @ 21:09:56
URL: http://kjl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0