5 april

solbränd och snygg
Jag vet inte riktigt vad hela grejen är med vissa.. vill bara spy på dem.. fast jag är egentligen en glad person av mig så bara att skaka av sig det.. kan bero på att det är ganska tungt nu, låg vaken hela natten och bara tänkte, gick ut och tog en promenad.. inget funka.. jobbigt när tankar inte kan lösa sig själva..
det blir mycket dans nu och jag älskar det! snart uppvisning.. nervös, hell yeah! men det ska nog gå bra..
jag, Iimaan, Bavrin och en tjej till kom upp med lite av en egen koreografi idag på est. val och ska hyra spegelsal för det ska bli amazing haha :)
på raggan är det typ bara 5-6 gånger kvar också, hoppas min hjärna kan andas in alla koreografier så jag gör rätt..
nej nu blir det mer film och mys med min bästa filippin, som för övrigt slog på stort och laga världens godaste mat idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0