business woman



Sitter verkligen helt ensam hos min Von nu... Jag har varit så bitter de senaste dagarna, jag tror jag behöver bli bjuden på en spa-dag eller så!
Anyway, snart ska jag iväg till friskis och hoppa runt lite, samma pass som igår. Har inte hunnit göra så mycket, suttit och omformulerat en hel del CV + Personliga brev så nu har jag så det räcker imorgon att springa runt och dela ut dem! Har även ett möte vid 16:00 så får vi se om det nappar. Även fast älsklingens bror var här och grinade illa när jag sa "Rosenhäll 2A". Just temporary, tills jag hittar ett annat jobb.
Mitt drömjobb vore ändå att få göra frukost och lunch osv. på hotell. Så wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0