ledigt!

skönt med lov! behövs känner jag även fast det är en del att göra under lovet med (projektarbete BLÄ)
trevligt bara att jag va lite nere så jag bestämde mig för att köpa nya öhrängen och choklad.. fattigt lov kommer det bli, men skönt ändå hoppas jag!
hade typ olika pass igår som handlar om framtiden och utbildningar och jag ahde så tur att alla tankar jag har kom med så jag va i skolan från 9 till halv 4, fast jag kunde gått hem tidigare (GOOD GIRL NAMAN) men jag vet fortfarande inte var jag hamnar.. helst i Norge tror jag väl.. eller kanske ska jag rikta mig åt att bli mysig tant för barnen? hehe we'll see!
trött som en hamster nu, baby sover och jag funderar på att äta choklad för jag ska dansa sen hehee
that summer, do you remember?

Kommentarer
Postat av: Louise

Absolut den finns faktiskt kvar också! pga av oseriös köpare! ska ta fler bilder och skicka till dig - åker bort nu över helgen - men nästa vecka fixar ja de =)

2011-02-18 @ 14:15:32
URL: http://swelouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0