den som väntar..har nåt att hämta

BUUURTHDAY SI NANAY KO!
Firades med massa mat! Verkligen massa.. Hahah tur att man håller igång så man kan unna sig detta ibland..
Jag och älskling kom, sen kom syster och hennes älskling..
Vi sov middag lite under dagen, sen hämtade jag nyckel och är nu ansvarig för ett stort och fint hus nere vid fjorden och ska leka kattvakt! Och så får jag betalt för det också, hade kunnat göra det gratis!
Bra dag var det iallfall, snart borde man sova också..
jag måste ha åtminstone ett par av dessa ursnygga vingörhängen.. ÅH det är så mycket cravings nu så jag får lagom med panik inför allting.. MEN först och främst så blir det tisdag snart och lght jag måste tänka på.. this will be something very special!
imorgon ska jag tvinga med mig Benny på nåt sätt på Body Jam, det lät något som skulle passa oss!
BODYJAM® är en beroendeframkallande fusion av den senaste musiken och dans- trenderna. Upplev ett pass med mycket attityd, rumpa och höfter. Coola moves till de bästa danslåtarna – samtidigt som du tränar. Kan det bli bättre?
Hoppas bara det är sant att man får pröva på 2 veckor på Sportlife i Uddevalla, ryktet har ju sagt det (Eva Dulce hehee)
Måste ju passa på att testa Zumba, det som alla pratar om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0