pssst

jag kom på att jag har inte varit ute på HUR länge som helst.. men helt ärligt, jag tror hellre jag sparar de pengarna till annat för hur kul är det att gå ut i Uddevalla när man gillar att dansa? no fun no fun enligt mig! kanske jag drar mig till Höga C nu i helgen, gratis inträde så helt okej för mig haha
idag vet jag inte vad det va med mig men jag blev konstig och svartsjuk men sen pussades jag lite med min filippin och då blev det bättre.. svartsjukegrejen är inte alls trevlig men jag är glad att jag inte är så extrem som jag kunde ha varit.. usch usch en liten del av svartsjuka skadar inte, det är nog bara hälsosamt BUT TOO MUCH OF SOMETHING IS BAD ENOUGH
på tal om hälsosam så var jag på ett danspass igår, inte så himla kul kanske men man blev iallafall lite svettig och det är ju bra.. men det kändes på ett sätt så löjligt men jag kommer nog tillbaks trots allt..
senare idag ska jag på spinning och jag är nervös! kommer ihåg när jag va på spinning med min Nanay för ett bra tag sen, det va så kämpigt.. får se idag hur det går!
GUD ge mig sommar!
Jag saknar den något enormt och denna bilden får mig verkligen att drömma tillbaka till den tiden av mitt liv när jag verkligen levde det fullt ut och bara hade kul! Om jag kunde gå tillbaks skulle jag göra det men samtidigt skulle jag längta efter denna dagen som är just nu, 2011...
Jag och Von har bestämt oss för en sak och det har varit ett så stort steg, som jag har längtat och längtat men nu när det verkligen blir sant så känner jag hur nervös jag är och hur jag skakar när jag tänker på det. Men allt är snart ordnat, dags att ta steget till miss Independence
HAPPY HAPPY!
En annan anledning till att jag vill ha sommar är att jag såg dessa så sjukt söta bikinisar på my old sweetie Jennifers blogg! Seriöst jag måste ha, cravings cravings!
den sista är så snygg så jag vill göra kaos för att få den! hehee
tänkte dra mig till Benny's place på torsdag och då det beställas balklänning som ajg har sett fram emot så länge och tänkt på under alla sömnlösa nätter, nu vet jag äntligen färg, ska bara ta mått och sen KLART!
ska även beställa studentklänning till Benny och 2 svarta klänningar som vi båda är förälskade i, SNYGG RYGG
jag har även hittat en studentklänning jag funderar på.. men den är beige så det blir nog den och så köper jag kanske en till för säkerheten skull!
min mun vattnas när jag kollar på alla klänningar och tänker på champagnefrukost med jordgubbar och choklad, och sommaren med bruna ben och solblekt hår.. Mmmmm inte långt kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0