shoppingfeber

ÅHNEJ nu har jag gjort min plånbok ledsen igen.. Jag skulle bara impuls-åka till Torp för att kolla vad jag ska ha för klänning på Dagen-Efter-Student-På-Smögen.. men hitta inte nåt jättefint så jag kolla lite på kläder och så hitta man lite rea osv osv.. Nu gråter min plånbok.. Borde egentligen ha sparat till balklänningen! Men get this! Jag får den i vilken färg som helst!! Det kan ju låta bra men för en med beslutsångest kan det va pest och pina i ett par veckor framåt... Suck suck det är inte lätt att vara Stephanie Ayade Lindskog WAAAAH
underkläder, kavaj på rea och ring
låter inte farligt men pengar rinner ut i sanden när man väl börjat...
En av dessa vill jag ha till min balklänning (om jag nu äntligen bestämt färg på klänningen?) Den andra vill jag ha i min garderob...

Kommentarer
Postat av: Pernilla Lööw

Hej Stephanie!



När du köper ett band utav oss på trägårn så är det som du säger ett bevis, ett bevis på att du har betalat! Armbandet kan man ta av och på dessutom!



Hur många läser din blogg i veckan?



Bästa hälsningar

Pernilla Lööw

2011-02-13 @ 13:58:26
URL: http://uddevallastudent.blogg.se/
Postat av: Pernilla Lööw

4her som ligger inne i uddevalla, kommer i mars månad få in SVIN SNYGGA klänningar!!!!!

2011-02-13 @ 14:00:27
URL: http://uddevallastudent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0