sleeping beauty

okej nu har jag bestämt studentklänningar, kommer bli kul att beställa dem, hämta dem, prova dem och sen använda dem HEHEE
gått många dagar sen jag orkade skriva här och jag orkar inte ens tänka efter vad som har hänt. Det har varit en del fika vad jag kommer ihåg, en del money-thrower och så men annars har väl jag mest bara kämpat med livet... what else

HAPPY CHINESE NEW YEAR!
Just deeet, hittade den perfekta balklänningen för mig.. Men så fanns den bara i en tråkig färg, ville ju ha lite mer liv i den.. men klänningen var så snygg huhuhu :( vad gör jag nu då?

Kommentarer
Postat av: jensen

Om du har en bild på klänningen så tar du med dig den till någon som kan skräddarsy efter dina önskemål. Då får du den klänningen du vill ha, precis i det tyget du vill ha. Blir lite dyrare, men värt det (y) (kommer passa dig som en smäck då också!)

2011-02-06 @ 17:15:41
URL: http://mylifessketchbook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0