spontanity

jag har träningsvärk -_____________-
men jag skäms lite för att säga detta men igårkväll fick jag flipp, lyssnade på lite musika och övade på lite steg vi gjort med dansen... det slutade inte där.. fortsatte tills kl halv 2 kanske... mm jo tack för den träningen, blev helt slut... KAOS
har förberett och packat lite för det känns som det börjar dra ihop sig lite, 3 månader går snabbt och då är det lika bra att vara förberedd redan nu "/ I CRY...
VILKEN FÄRG SKA JAG HA PÅ MIN BALKLÄNNING?! Gud vad svårt det blivit nu när man får välja whatever I like!
räknar ner dagarna till studentveckan! WOHOO det kommer bli extra party party för mig, det har jag bestämt (^_^)
jag tror jag har typ 3 alternativ på vad jag ska göra efter denna sommaren som kommer.. men GUD vad jag är nervös!
VALENTINES DAY TOMORROW,
pirrar faktiskt i kroppen, känner mig knäpp på ett sätt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0