svart eller vit ja ni vet va vi tycker

blir till att fira min mamma idag
jag och älskling åker hem massa timmar senare och förbereder lite mat och efterätt
säger bara LUMPIA! hur bra är inte det!?
var på Friskis igen idag, medelpass men jag var så ofokuserad.. hm vet inte vad jag tänker på.. sen fick jag fritidskort av Sarus men det spelar ju ingen roll nu, jag kommer inte vara med på filmkvällen som är på kvällen, tar det viktigaste först och det är ju no doubt min mammi! Men snällt av Sarus ändå att låna det, tack tack tack!
sen när jag kom hem så tog det inte många minuter innan lille Maxxi kom och senare Adam så drog vi oss mot Johan och softa lite bara, orkade inte dricka men Adam bjöd på lite choklad och det var så värt det efter detta ganska så svettiga lov på gratispassen =) roligt har det varit!
ÖNSKAR så att det inte var slutsålt överallt i Europa dit Doo-Woops & Hooligans Tour ska komma!
Kommer ju till Phls men att få råd med det till april ser ganska så illa ut nu..

längesen man hörde Medina och Vipz,
men de blir aldrig gamla för mig! Saknar detta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0