i need springtime

helt slut, det har varit fullt schema all day all week typ..  har faktiskt vågat klicka hem lite från internet nu, fick betalat det igår så nu börjar bara väntan tic toc
igår var det även fika med Allyx, det gick åt 3 timmar, en god kolaboll, lite mineralvatten och massa pratpratprat, a lot to catch up tänk vad man kan tänka något om något så tänker någon något på något sätt som någon tänker själv...
Idag var det socialtime på Skogslyckan, riktigt trevligt ändå, glömde bort mig lite bara att jag inte skulle prata så mycket.. sowee 0.o
sedan var det dansen, ååååh vad jag har längtat. Vi körde dans dans dans tills tiden var slut, ingen stretch och lat som
jag är orka jag inte göra det själv heller... kommer nog whine about it när jag har träningsvärk...
skönt med fredag, thaimat och relax
Vanessa Hudgens,
vacker som få

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0