my goodness

hela jag har varit helt utmattad ända sen i fredags,
men lyckats dansa loss,
fika med gammel-tanten Elin Jensen,
sova hos Josi och Andreas med my love,
äta frukost på Rådhuscafeét,
födelsedagsfest hos Mark (thnx 4 having us hehe)
och sen prata halva natten med my love och Madde Peter
trevlig helg iaf <3
mycket trevlig helg, fullt ös medvetslös så att säga haha
började med att jag fick lite pluggtid över i fredags som skulle gått åt till min religionstenta men Davod va aggro så det blev inte av... HAHA!
sen kunde jag och Jenny äntligen gå och skaka lumpa, helt slut efter det pheeeeew
så blev det krångel med sovplats eftersom jag har uteslutit en viss grej helt och hållet nu (i will bide my time!)
hamnade till slut på en födelsedagsfest för lille Adam med massa trevligt folk! Tyvärr ville jag mest bara sova haha
fick iaf sova där på soffan med my love <3<3
Frukost på Rådhuscafeét morgonen efter, sen off to Angered för att fira Mark! Mycket folk och mycket sång hehe thank you Mark!
sen åkte vi till Uddevalla och McD, mumsade french fries och sedan hem till Madds =) hon, jag och my love pratade bort det lilla av natten som var kvar och sedan sov vi gott, jag och Von var ganska så utmattade hehe
Dags för plugg, lite tjockismat och sen ska jag promenixa lite var det tänkt =)
HAPPY BIRTDAY MARK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0