like an invisible tattoo

IKVÄLL FÅR JAG SOVA MED BABE IGEN!

Var ju faktiskt ett tag sen, har ju varit hemma och myst en massa med nanay ko, mahal kita
skolan var helt okej idag, börja ju sent så myste med babe ett tag på morgonen men så gick tiden typ hur snabbt som helst och så satt jag och drömde om mat istället för att lyssna på "Torskar torskarna".. förstår mig inte på naturkunskapsskämten, GOSH
(not my pic, tror det är Jennys.. hoppas det är okej jag lånar den är ju trots allt jag på bilden så hehee)
en sak, jag är så danssugen, vill ut dansa daNSA DANSA

Kommentarer
Postat av: Linda

Är du intresserad av något jag säljer? Finns även smycken som jag själv tillverkar! Har jag materiell till era förslag så gör jag det också!:)

2011-01-21 @ 13:45:08
URL: http://bloppisochsmycken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0