GEISHA

en ganska gammal låt från Yver LaRock men videon är underbar, får mig att drömma in i framtiden ;) det var kärlek vid första ögonkastet på den här videon.
Jag är en GLAD TJEJ just nu för igår när klockan började rulla över 23:00 så bestämde jag mig att dra ut. Gjorde mig iordning lite snabbt med Sean Jahanfar House Mix i bakgrunden. Hade lite tur att bröderna Hussein skulle ner till stan så åkte med dem och hann kolla lite i deras mysiga lilla lägenhet :)
Sedan shotta jag med systrarna Sträng och så var vi redo!
Trädgårn var awesome, hade så kul och blev genomsvett på dansgolvet. Vi blev uppraggade av ett gäng danskar som hamna i slagsmål med några svenskar och jag försökte leka ordningsvakt men till slut lämna vi dagisbarnen som inte ville sluta slåss och gick och dansa istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0