I WANT TO BREAK FREE

Gud den här febern, huvudvärken och hostan jagar mig hela tiden, har inte fått må bra en enda dag sen studentveckan. Känner knappt någon smak alls när jag äter heller, suger...
Jag har big cravings för att dra ut och dansa och ha lite kul med ett härligt gäng, det känns som det var väldigt längesen, för längesen.. Älskar känslan man får när man fixar sig, taggar upp sig, lite shots och bra musik med bra människor, åhhhhhh snart??
Har avbetalat lite räkningar och så råka jag klicka hem lite nya grejer. Får se om älskling får flippet på mig (tror inte det, han är inte sån)
Igår fira vi älskling också, han och jag hosta från morgon till kväll så nu har vi väl smittat alla som va där hihi ;)
Bjöds på mat och sen lite chill, drinkar och karaoke. Hoppas att 22-åringen fick den bästa dagen, Mahal Kita Meemy Ko (hope you liked all of my presents, hehe)
Har ledigt från jobbet imorgon, klarar inte av att stå i café när jag hostar så här, känns inte så fräscht liksom. Men ska iallafall hänga lite med ett födelsedagsbarn imorgon. Blir ett bra gäng!

Kommentarer
Postat av: en blogg om 5 systrar

Åh vilken fin tatuering!!

2011-06-21 @ 19:21:30
URL: http://systrarnabackstrom.blogg.se/
Postat av: sofiaa

Fin blogg! Kika gärna in på min blogg där du kan läsa om mitt modellande, mina vänner, mitt brinnande intresse för cheerleading, mode och foto. Kramar

2011-06-21 @ 22:21:39
URL: http://bbomans.blogg.se/
Postat av: EMMAS

coola bilder :D

2011-06-25 @ 11:27:16
URL: http://perssoneemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0