roflmao


too hard to handle
har inte velat blogga, för tråkigt att läsa och för jobbigt att tänka på, men here i go anyway
det blir värre och värre dagar, fattar inte varför allt kom på en gång????????????
synd att folk dragit iväg, hade verkligen behövt prata.. andra är upptagna på sitt sätt och jag vill inte störa dem med min skit..
orkar kanske att gå upp imorgon, fixa lite grejer men just nu vill jag sova tills jag orkar med detta helvetet
mycket tårar och en sprucken läpp men jag lever.. jag lever.

Kommentarer
Postat av: Joann

Hej min älskade syster. Råkade hitta hit när jag var inne på din sida på Fb. Blir orolig för dig :( men jag hoppas dt känns bättre nu! Vet inte vad som hänt men finns här för dej, alltid, alltid, alltid <3<3



Tusen kramar ifrån din storasyster.

2011-06-03 @ 12:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0