bamboo

det är underbart skönt att slippa allt som har med skola att göra nu! Få andas lite :)
men ärligt, jag saknar ändå att träffa alla.... har varit lite dött nu, skönt men har fått lite flashbacks från good old days.
lånad bild från Vix <3
btw,
min lilla planering verkar gå i kras. Folk är så TRÅKIGA haha :P men det blir väl awesome ändå!
och nu sitter jag och surar lite för att det inte blev en sista minuten resa till Sicilien! Den var så billig och bra! Lite kan man la offra? Skitsam, nu är det redan försent.... Men hade varit bäst kan jag ju säga. Hade ju pengarna, de kommer säkert inte finnas framåt. Sen kan det bero lite på att alla lämnar mig här i Sverige för studentresor som jag hade följt med på om jag haft de pengarna DÅ! RESFEBER! Haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0