Balbiljett check!

Idag var en ganska så seg dag, den var lugn vilket var skönt men känns som jag kommer sova tills 4 imorgon..
Började prov och jag skrev massa på frågorna, synd bara att det var massa trams men jag hoppas på det bästa. Sen var det projektarbete som jag inte orkar med mer men det är snart SLUT, hoppas på det bästa bara!
Sen gick jag hem och hämtade älsklingen och så snylta vi lite mat från ett ställe.. men det tycker jag att vi förtjänar :) sen fika och mys och massa skratt, tror jag inte skrattat så mycket på ett tag, baby you're the best
satt även på trappan till aulan och vänta på beställa balbiljetter till oss två och nu är det gjort! Älskling fick inte gå på sin bal för två år sen, vi var inte tillsammans då men han våga ändå inte fråga mig om jag ville gå med honom.. så det sluta med att han och jag gick till den balen men vi var bara åskådare, inte gäster.. Sweetest pinoy :)
Efter den 3-timmar långa kön så tog vi en lång promenad och bara njöt av vårsolen och varandras sällskap, bättre kunde det inte ha varit!
Just det! Igår fick jag ett samtal av okänt nummer och jag svarar oftast inte då.. Men igår gjorde jag det och tur var det, fick sommarjobb och är överlycklig!
Det var det sommarjobbet jag ville ha nu i sommar och det kommer nog bli perfekt!
Allt är inte på topp för mig just nu men jag har känt mig så positiv ändå, life does go on..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0