cause i need a beat to give this tune

Nu är jag kattvakt, gick till det stora lyxiga men tomma huset på torsdagskvällen och myste lite med katterna där. Jag hade med mig min finaste filippin och vi sov hemma hos mig sen.. Katastrof med min konservativa far bara, jag blir så TRÖTT! Det handlar inget om att Von sov i samma säng som mig utan mer om min framtid. Men tur att jag har bestämt mig vad jag ska göra och han inte vet vad det går ut på nu för tiden. Bojkott..
Fredag försov jag mig och det var ingen idé att ta nästa buss till skolan för jag hade kommit några minuter innan lektionens slut så vi tog det lugnt istället och åt toast med ost och marmelad på.. Gott är det ändå!
Väl i Uddevalla köpte jag studentband till mig och Sushi så jag känner mig mycket fattig för tillfället. Även fast jag vet att jag ska få tillbaks pengar men det syns ju inte på kontot..
Efter det var det ett som vanligt svettige på raggan, men nu har vi börjat med uppvisningsdansen.. Måste bara lära mig "butterflies"..
efter det så fortsatte vi med Marcus och Emmas projekt och dansade lite mer.. Riktigt kul var det! Fast jag känner att alla snappar upp koreogarfin så sjukt snabbt och jag bara virvlar efter.. :)
På kvällen blev det att kolla in Höga C med Jenny och det var väl mysigt men tror inte det är mitt typ av ställe.. Stötte på Adam och Plass där men sen drog vi till Pingvin och prata lite med Allyx, Malin, Frankie och en Lukas och precis när vi skulle dra vidare träffa jag min gamla kompis Simone! Kul att se henne igen!
Sen drog jag och Jenny till Harrys och det blev en mycket lyckad kväll, sure had fun!
Efter det blev det McD.. jag vet itne varför men är så otroligt sugen på pommes efter utekvällar..
innan Mortens i onsdags.. Mahal ko fick vänta på mig tills jag kom hem =)

Kommentarer
Postat av: nilla

men babygirl, är det jobbigt att det ny syns på kontot? ge mig dina bankuppgifter så överför jag pengar till dig på kontot? hihihih

2011-03-05 @ 17:54:18
URL: http://tiensuwon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0