det där med semla...

..är inget för mig! Jag gillar inte den bullen längre, blev besviken när jag och älskling åt den förut haha..
fick mentalt sammanbrott och jag och älskling har fetat oss med 3 olika Pringles framför en ganska så kul film "Nick and Norah's Infinite Playlist", se den om ni har tid för den var helt okej :)
var inne på Lindex förut och ärligt talat, de har fått in en del snygga BH? Synd att jag är ganska pank nu efter allt fixande med balklänning och annat så kunde inte tröstshoppa lite, kanske bra det...
vill ha denna till studenten!
men den är sluuuuuut :(
imorgon måste jag dra mig till skolan! börjar kännas lite ont i magen p.g.a. all frånvaro och jag kommer bli ännu mer stressad om mitt studiebidrag ryker.. inget att skratta åt.. dags att ta nya tag!
älskling skrev ett meddelande till mig på hans systers kylskåpsdörr

Kommentarer
Postat av: Erika

hej! skorna finns på urbanog.com

2011-03-24 @ 19:41:58
URL: http://erikaisac.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0