Let's pray for Japan... all Pilipinos beware

tur att jag kom hem för ungeför en 15 minuter sen, det vräker ner snö igen och jag blir bara mer och mer deprimerad.. dessutom har jag dragit på mig en rejält jobbig snuva efter jag och älskling åt semlor vid Kullgrens.. och jag har typ kramp i min rygg i någon muskel.. usch usch..
idag var det tänkt att jag skulle ut men det första jag tänkte på imorse när jag vakna var att jag inte skulle röra mig mer än nödvändigt.. skola, dans från 16 till 18:30 och sen bara mysa med min pinoy!
mår ganska dåligt efter kladdmuffins som rara Sara köpte till mig innan religionen, jag behövde verkligen energi.. men jag tänkte inte på att ta en laktosfri.. varför måste just jag ha blivit intolerant mot laktos? :(

Dover Dress SEK 1495, Ida Sjöstedt - NELLY.COM

Blev lite kär, ser så romantisk och somrig ut.. men priset, what the H!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0