shopping..again

NU SÅ! Nu är min balklänning beställd, betalad och nu börjat väntan på paketet hem.. Fast det blev mer än bara balklänningen, kunde inte låta bli att beställa en tröja och två klänningar till mig och så två klänningar till Jenny.. Håller tummarna för detta nu..
Jag hade betygssamtal idag i skolan, nu märker jag att min frånvaro måste bli lägre, inget annat.. USCH.. men det är bara det sista kvar nu!
Jag kom till skolan idag fast jag var helt spyfärdig imorse och varit ute sent igår, det var ju 100-dagars fest på Mortens! Innan jag och Vix gick dit tagga vi upp oss med en jättegod drink, orkade inte med någon förfest p.g.a några olika anledningar..
Mortens var iallfall mysigt, jag gillade det! Stor och classy, fint dansgolv med men just igårkväll var det ett slagfält med alla som knuffades och dansa helvilt.. Bl.a fick jag en smäll i ögat och så skallade jag min kära lilla Vix! Men kul att träffa lite folk iallafall, jag kommer ju inte ut så ofta här i Sverige..
Måste bara säga att Sportlife var jättefint! Recpetionisterna kanske inte är med i svängarna men det ser faktiskt väldigt proffsigt ut på Sportlife om man jämför med alla andra ställen jag ha rtränat på..
Jag och Jenny körde iallafall lite BodyJam där och danssalen var fin och det var väldigt kul! Men kände även att jag var ganska dålig på min koordination men den får man ju öva upp..
Imorgon blir det kort dag, kanske köpa studentband för Trädgårn, sen dans, paus och dans igen på Sinclair. Skoj skoj!
Nati S/L Long Top SEK 359, Vero Moda - NELLY.COMZip Bodice SEK 259, LOVE - NELLY.COMBudapest Singlet SEK 899, Du & Jag - NELLY.COM
till sommaren!
den sista i en annan färg kanske bara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0