tävling

LÄS OM TÄVLINGEN HÄR
hoppas på lady fortuna
tävlar inte i vanliga fall
men nu kändes det bara rätt
gå in och kolla om du lockas du med?
fick min studentklänning idag.. naturligtvis sprang jag runt med den i min och älskling lägenhet och allt kändes så somrigt och bra! puss på den men ska nog köpa en reserv om jag har råd.

sedan var jag i stan och busade lite, illa... träffa söta Kimberly och nu lova hon nästan att komma på min student haha
just det, tabba mig imorse med att missa sommartiden.. woopssss..
nu blir det snart pizza med tonfisk

Kommentarer
Postat av: nilla

vann du tävlingen eller? hehe, ahh han är mästerkock.... eller kanske nt haha

2011-04-04 @ 19:00:11
URL: http://tiensuwon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0