en månad kvar

Nu börjar den stora nedräkningen, jag kan inte få in det i mitt huvud
Var faktiskt en bra dag, megadamp med Benni (som vanligt?) men vi fick faktiskt saker gjorda. Sen åt jag glass från mcdo men aldrig mer igen för min mage hade smärta enda tills jag satte igång med zumban på Motionshuset. Det var kul, ska dit imorgon med. Älskar skaka rumpan till riktigt bra musik
Sen blev det lite fel men fick skjuts hem, pasensya na meemy ko
Hemma väntade min favorit med lax och grillad paprika (kind of?) och en mintgrön bikini som fick mig att längta utomlands
Så himla smaskigt, min älskling är masterchef!
Just det, testade min studentmössa idag efter att jag hämtat den. Ganska stor! Herregud behöver minst en storlek mindre, kanske två.. Men vad ska man göra, den är snygg och underbar ändå :) luktar frihet? haha

Kommentarer
Postat av: Linda

Men tack söt! Den kommer från Monki :)

2011-05-10 @ 17:00:43
URL: http://leendas.blogg.se/
Postat av: nilla

hehe aww... du är en fin tjej som aldrig svarar mig i tele! (K)

2011-05-10 @ 18:46:42
URL: http://tiensuwon.blogg,se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0