fräääsch

har haft extremt chokladsug och nu fanns äntligen marabou carribbean på willys, mumsigt :)
sen var det ju bal och jag tyckte det blev en så lyckad kväll! jag hade kul och mina dejter (Vix och Von) hade det bra.. synd bara att en del verkade ha lite sådär men jag och Vix dansade för dem istället.. Höll på att dö så fina alla var, huvudrätten var god så tjaaaaa lyckad kväll
Kan ju förvänta sig en del fina balbilder på facebook, så kul så :)
Får se om jag hinner med lite chill på Skäret med några från klassen sen också, så satans kallt bara och så har man det där lilla kvar i skolan att göra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

*SOMMARKLÄNNINGAR

*SÖTA, SOMRIGA TUBLINNEN

*KILKLACK

*HÖGKLACKADE SKOR

*BASEBOLL JACKA (GINA)



FYNDA FYNDA! RIMLIGA, BRA PRISER!



HTTP://FYNDAHORNET.BLOGG.SE/

2011-05-23 @ 21:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0