im a sucker for passion

Benni, "Cassanova" och jag
Hade en kul kväll igår
Benni kom lite tidigare och vi drack lite Amarula och tog några shots. Som vi skrattade och töntade oss hela vägen ner till GBG
Alldeles för lång kö så våra fribiljetter gällde inte (6-7 minuter försena!) så fick betala inträdet. Men vad gör det, vi dansa tills jag knappt kunde andas (bokstavligen, fick ta en kvarts paus....)
Tack för att Modi ville köra och Eva följde med och skaka rumpa med oss!
"Hej, gillar du pingviner?" var nog det sämsta jag hörde på hela kvällen. Men sen att börja en konversation med "Kan jag få ditt nummer?" kanske är lite värre????
Tur jag har min baby att komma hem till, överlycklig när han satt vi datorn och spelade när jag äntligen var innanför dörren..
Han har dessutom fått mig att levla upp en druid till honom, hmmmm
SNART ÄR DET STUDENT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0