voices in my head


imorgon är en ledig dag vilket jag behöver för allt plugg
tid för lite träning också
märker så stor skillnad, blir enormt mycket piggare. Undrar vad jag ska göra bara när mina två veckor gratis tar slut...........
kanske blir en trevlig hemmafest på fredag med lite vattenpipa och sånt
lördag blir det bal och innan dess måste jag fixa den irriterande öppningen där fram och även sy upp. Gud jag är nervös, ska ju fixa allt själv :O
funderar även på att kanske pierca min navel??? Eller inte, jag vet inte. Passa på, lika bra??

Kommentarer
Postat av: Emma

kolla in min kläning jag säljer! helt ny med prislapp.. jag är bara 145 och klänningen är lite lång för mig..

2011-05-18 @ 08:07:21
URL: http://www.nattstad.se/emmahjorth

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0